donderdag 29 december 2011

Workshop Kerst...de laatste van 2011!!!!

Zo...23 december mocht ik weer gezellig een workshop doen! De kerst-edition. Veel dingetjes zijn inmiddels al bekend hoe je het moet maken, maar het blijft leuk en zeker gezellig!
Goede voornemen voor 2012 (ja komt ze weer met haar voornemens) is om ook taarten te gaan doen.....dus in januari staat de volgende workshop in de planning!!! heb er nu al zin in!!!!!




De sneeuwman heb ik extra gemaakt maar telt niet mee, het is puur een malletje terwijl de rest met de hand gemaakt is....beetje makkelijk dus....maargoed...hij staat erbij!!!








 De laatste foto zijn de wintercupcakes....in een glazen stolp met sneeuw erbij...zo staan ze mooi voor de sier......

5 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig!
    Wanneer ga jij nou eens cursussen geven??? ;-)

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zei die lange vandaag ook al 2 keer.....
    Hoe vond je z'n actie dan met dat pakje marsepein dat zeep bleek te zijn??? Overigens wel hele lekkere zeep!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige cupcakes Irma!! Die zijn echt veel te leuk om op te eten hoor, ik zou ze ook voor de sier onder een stolp zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariska,

    Ik bewaar ze allemaal zodat ik ze later makkelijker na kan maken!! En het is ook een flinke hap om op te eten hoor hahahahahah!!!!

    Hey trouwens...en gezond, gelukkig en vooral creatief nieuwjaar!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Irmpie. Ze zien er erg mooi en lekker uit. Met Pasen ga ik met je mee!!! Doei Doei!

    BeantwoordenVerwijderen